Podłączanie czujnika świateł STOP – przerabiamy konektory.

W większości Polskich i Radzieckich pojazdów z okresu słusznie minionej epoki, można natrafić na nietypowy „konektor” zasilający ciśnieniowy włącznik świateł STOP. Jest to jedyny taki łącznik elektryczny występujący w tych samochodach i jest spuścizną po dziadku wszystkich konstrukcji PRL i i wielu konstrukcji ZSRR, GAZie M20 Pobieda. Występuje on w Warszawie, Syrenie, Żuku, Nysie, Tarpanie, Gaz 69, Gaz 46, Gaz 21 i wielu wielu innych motocyklach i pojazdach. W latach 80 polskie włączniki zostały przeprojektowane na standardowe „płaskie konektory typ żeński” których technologia produkcji została wprowadzona wraz z licencją na FIATA.  Jak sobie radzić jeżeli nie mamy takiego „ustrojstwa” ? Zacznijmy od wizyty w jakimkolwiek hipermarkecie DIY… 
1. Zwykły „marketowy” „konektor”. 2. Delikatnie nacinamy plastik.. 3.To niebieskie już nas nie interesuje…
4. …podginamy metalową część tak, żeby dobrze trzymała się bolca na czujniku… 5… zaciskamy kable i jeszcze tylko … 6. … koszulki termokurczliwe które wzocnią całość i gotowe!

Możliwość komentowania jest wyłączona.