Jak złożyć końcówkę drążka kierowniczego.

motoweteran.plKiedyś, było lepiej, kiedyś wszystko można było rozłożyć… A jak można było rozłożyć, to można było naprawić. Tak też jest z naszą końcówką drążka kierowniczego. Końcówki zużywają się na skutek wytarcia „miseczki” (na filmie zobaczysz o co chodzi) lub trzpienia (to to z kulką z jednej strony i gwintem z drugiej). Przy czym miseczka się wycierała a kulka albo rdzewiała albo na skutek nieszczelnej osłony gumowej uszkadzała się mechanicznie. Jeżeli osłona była zaniedbana i do tego nie smarowano regularnie tego przegubu (końcówka jest przegubem) to rdzewiała i pękała sprężyna dociskająca miseczkę do kulki. Każdy z elementów można wymienić. obudowę można napawać, słowem, prawie każdą końcówkę można uratować! Nie to co w dzisiejszych nowych autach (po 89 roku), teraz jest gorzej… kiedyś było lepiej…
Pokazujemy i udowadniamy że:
– Można?
– Można!

Możliwość komentowania jest wyłączona.